Visar lite sådant som varit publicerat :) del 1

Har ju haft glädjen att få flera alster publicerade i somras hos scrap ´n art  och idag tänkte jag visa lite av det🙂 (äntligen har det gått 6 månader🙂

Till att börja med tänkte jag visa denna LO som jag gjort med G45 papper blommor och prima pärlswirls.

juni 2009 691

jag gillar denna, lite kaxig, men ändå är tanken bakom verkligen annat än kaxig, för jag är verkligen inte någon fashionista på riktigt, men ibland drömmer jag om att det vore skoj….

Ive been published in scrap n´art e-zine july/august issue , and today I wanted to show you some of those pages that got pubbed, first its the page fashionista, and its about how Im not a fashionista, but I would love to be one once in a while…

juni 2009 690

Den andra LOn handlar om min lilla busiga tjej, som alltid spexar och är glad.

The second page is about my little daughter that is such a rascal, always playing trix, and is always happy🙂

 

Visar mera en anna dag…..

there will be more some other day🙂

//Katarina

2 thoughts on “Visar lite sådant som varit publicerat :) del 1

Leave a Reply

