Lite nytt för Craftica

Ja som ni vet har jag ju under hösten gästspelat hos craftica.. och nu visas lite nytt från mig i deras shop🙂

den här gången är det presentförpackningar och julkort som står i fokus…

En vit box som jag chalkat med gulddyna i hörnen, papper från Magnolia, metall från Tim Holtz, blommor och blad  från Prima, och band.

en liten presentpåse för tex julgodis,,,,, papper från Magnolia, stickers från Websters Pages, blommor och blad från Prima, samt band.

Jag gjorde även ett julkort, där jag stämplade ett motiv från Sarah kay på en naturfärgad tag, papper från Magnolia, Blommor från Prima, och band.

One thought on “Lite nytt för Craftica

  1. Krumeluran, jag önska dig och de dina en fridfull jul, ett spännande nytt år och massor med scraptid!

Leave a Reply

