Nytt för Magdas :)

Fick hem en beställning jag gjort med massor av godis ifrån bland annat websters Pages… och som ni kanske märkt har det blivit ett av mina favoritpapper på ganska kort tid… Förr tyckte jag det var svårt att scrappa med dessa mönstrade papper men när jag äntligen gav mig hän att både klippa, kladda och annat tillsammans med dessa papper ja då blev det kärlek…

Inför det stundande nya året har jag tagit mig tid att göra ett minialbum, och då ett album om det kommande året. Tanken med detta är att göra en minnes LO över varje månad under året, och lagom till nästa nyår så är mitt lilla album klart, med minnesanteckningar och Los från det gångna året.

2010-remeber-life

Till detta album har jag använt mig av Websters petit papers- sweet life, spets, samt cameos och alfabetsstickers.

Jag har även använt mig av cremefärgad lilja och blad från Prima, metalldekos från Maya Road, och SEI, thickers, samt en fjäril och bling från Prima.

 KRAM

6 thoughts on “Nytt för Magdas :)

  1. SNYGGT ALBUM å vilken superbra idé!! Då har du nåt att pyssla med år 2010 också!!😉

    Gillar alla små söta detaljer på framsidan! Knapparna med snörningen ..bara för å nämna något!! =)

    Vännen, tusen tack sötis för dina goa ord inne hos mej! *glad*

    Förresten..fick du mitt grattismess i söndags?!
    Om inte..HIPP HURRA För Katarina!!!!! *blåser serpentiner och skålar i champagne*

    KRAMAR Petra

  2. Men wow och jösses och dra mig på en liten vagn! Det var det vackraste jag sett på länge. Åh, vad det ska bli spännande att se vad du fyller detta fina album med under året! För det ska du väl visa oss hoppas jag? Jag har också lite projekt på gång med papper från Websters pages och nu blev jag sugen på att börja direkt! Kraaaam!

Leave a Reply

