Måste ju testa

Tim Holtz har påbörjat sin 12 tags of christmas i sin blogg i år igen.. och förra året hade jag ingen ork eller lust att föreöka haka på… men i år ska jag försöka göra några iallafall.. och kanske alla om det hinns… men december brukar smyga upp med panik i blicken och massor att göra som man glömt av att hörde till just december månad så jag gör ett försök på några iallafall🙂

jag har åtminstone testat att göra min version av tag #1, och den blev såhär:

jätteroligt att leka lite med båder fäger och material… sugna på att testa ni med… kika in i Tims blogg🙂

KRAM
Katarina

2 thoughts on “Måste ju testa

Leave a Reply

