Ursch så jag har misskött bloggen en tid…

Jag har haft fullt upp, och livet har verkligen inte visat sig från den ljuva sidan, magkatarr som bråkar… och allt möjligt annat som gör att hela livet just nu går på konstgord andning känns det som. Ibland tar jag omedvetna andningspauser och kommer på mig själv med att sedan vara tvungen att ta flera djupa andetag på raken….. men lite scrappat har jag gjort,  idag ska jag visa er lite nytt som varit i Magdas blogg under veckan…

en mini LO med två gullungar.

 

En snöflinge LO med ett bröllopsfoto på mig och maken… det var länge sen nu…

 

Ett minialbum, där jag använt mig av ett litet plastfodral från journaling kort för att göra ett dolt foto på framsidan av albumet🙂

 

 

Alla papper är från Websterspages på dessa saker, och allt material hittar ni hos Magdas  förståss🙂

 

Kram

Katarina

Leave a Reply

