att scrappa med småbitar

Den senaste tidens sjuka har gjortatt jag nu blivit rejält pysselsugen. Massor av nytt på G hos Magdas.. och även lite scrapping helt för eget nöjes skull…samt lite scrapping till craftica som ska skickas i början på veckan.

idag har jag gjort en utmaning på websters Pages 12 days of christmas crop, och utmaningen var att scrappa med samma papper på tre sätt… och när man börjar få ont om papper ja då gäller det att verkligen använda geniknölarna.

så med ett ynka pappersspill gjorde jag en LO ett Kort och en Tag🙂 Det ni, det är som att koka soppa på en spik.. men det blev helt ok🙂 eller vad tycker ni??

väntar på julafton

 

seasons greetings- Kort

 

God Jul -Tag

är faktiskt riktigt nöjd med LOn och alla tre förståss…. och extra roligt blev det förståss när dessa tre hamnade som featured photo i websters galleri  bara någon timme efter att jag laddade upp dem i Websters Galleri🙂

 

Ha en skön lördag.. nu ska njuta av de sista strålarna av sol för idag… och sen fundera på om jag ska börja smyga upp lite julgardiner den här helgen eller om jag ska stryka och sätta upp alla på en gång nästa helg tillsammans med alla advensljusstakar osv…

 

KRAM
Katarina

 

2 thoughts on “att scrappa med småbitar

  1. Superfint Katarina! Såååå snyggt med den där vinröda och så himla mysigt tema på LO’n!

    Hoppas magen blir bättre – kyra på dig!

Leave a Reply

