Äntligen på G igen :)

Jag har verkligen varit nere för räkning.. och magen ja den kommer jag nog att få leva med… väntar ännu på att gastroskopi remissen ska komma igenom mangeln av byråkrati på sjukhuset.. och då var det en brådskande remiss…. hum!

Nåja,, den här veckan har jag tagit det lugnt,… och när orken vände åter blev det lite scrappande… men det får ni vänta med att se några dagar till🙂
Jag har även kikat in på Websters Pages forum och kollat in deras 12 days of christmas crop… massor av underbara saker att titta på och att inspireras av… säger bara WOW de där damerna kan verkligen scrappa underbara saker..

 

Nu ska jag laga lite lasagne… blir lagom gott en fredagkväll när varken maken eller jag är speciellt sugna på vin… av två olika anledningar.

KRAM

Leave a Reply

