Bläk för att vara sjuk!!!

Den här veckan har varit tuff.. först blev maken sjuk och fick vårdas på medicinavdelningen på sjukhuset, och som följd blev jag uppstressad, och min magkatarr blossade upp med en intensitet som jag inte varit med om förut….

Så bara maken kommer hem från sina ärenden idag blir det nog en tripp till jourmottagningen, jag har knappt kunnat äta på en vecka, magen värker, medicinerna jag har hjälper inte.. och jag mår pyton… så nu har man väl nya undersökningar att se fram emot… hoppas bara att man blir bättre, för just nu är det inte skönt vill jag lova…..

Har inte ens orkat scrappa ordentligt på länge, har gjort lite smått som kommer att visas på Magdas Blogg och i Crafticas blogg framöver… men utöver det har inte mycket gjorts….

/KRAM
Katarina

 

 

One thought on “Bläk för att vara sjuk!!!

  1. Ajaj, tänker på er! Sköt om er och hjärtinnerliga önskningar om snabbt tillfrisknande!
    (min scanner “belyser” det man scannar och jag får bara plats att scanna åt ett håll – så det blir ALLTID fult, jag blifver galen. Kanske bättre att fota LOna rakt av?) (eller investera i en vettig scanner/skrivare) typ…

Leave a Reply

