Lite nytt som jag gjort till Magdas blogg….

Burr det är kallt ute, och jag längtar efter mjuka fåtöljer med tjocka plädar, sprakande brasor, varm choklad, och mina otroligt fula raggsockor…

scrappade faktiskt en LO med dem i fokus…

”De är osexiga, fula, gamla och alldeles underbara, de håller mina kalla fötter varma under den isande hösten. Ett måste varje dag.”

raggsockor

material: Dreamstreet papers, bo bunny, maya road klocka och craft journaling, minirosor, stickers,

One thought on “Lite nytt som jag gjort till Magdas blogg….

Leave a Reply

