lite smått att inspirera med :)

HAr scrappat lite som jag kan visa…🙂

Denna tag gjorde jag till en enkel tutorial på Magdas forum, har använt mig av G 45, Bokmärke, spetsar, pärlor och tags,,,,

vintageinspirerad-jultag

Och jag har även gjort ett snabbt inlägg i forumets scrapfredag, en liten inslagen tvål som jag dekorerat till oigenkännlighet🙂
Papper från October afternoon-Farmfresh, spets, trinketpins och blommor, samt ett sammetsband.

tvålförpackning

 

Nu ska jag sätta mig och se på disneyfilm med barnen,,,,

Ha en bra kväll

KRAM
Katarina

One thought on “lite smått att inspirera med :)

  1. verkligen inspiration här inne!!
    Tack vännen för det =D
    Nu vill jag springa ner till min pysselvrå! =)

    Hoppas allt är bra med dej å familjen! HUr gick det med din makes intervju?!!!

    Stor kram å fortsatt trevlig helg!
    //Petra

Leave a Reply

