En härlig helg på många sätt

Det har varit höstlov, och det har jag och barnen tillbringat hos mormor och morfar.

Tom skulle jobba och gå på viktiga möten, så vi valde att fara själva, och det har varit jättemysigt.

Igår fredag var jag, barnen och mina föräldrar på premiären av filmen Upp…. och oj så skoj vi har haft… det var en film som vi alla tyckte om, både gammal som ung, så har du möjlighet att se den…. gör det!!!

I övrigt har vi mest njutit av mina föräldrars sällskap, och grattat min pappa på hans födelsedag lite i förväg🙂 Grattis pappa, fast din födelsedag är först i morgon…. och handlat lite förståss… för att komma till sverige är som att handla i pesetas-land jämfört med hemma, så lite saker får komma med hem som jag shoppat under dagen🙂

Förresten… en liten skojsig sak…. jag ska auktioneras ut på tradera…. eller snarare min tavla

love4

det är min vän Stina som frågade om hon fick auktionera ut mig till förmån för cancerföreningen, och eftersom min mamma under en längre tid haft bröstcancer, så var det inte svårt att ge svar på den frågan, självklart ställer jag upp.

Så vill ni bjuda på en tavla signerad av mig så håll utkik… jag kommer att ge er länk med all behövlig info mm när auktionen är uppe… och jag hoppas att någon vill vara med och buda iallafall…

 

KRAM
Katarina

Leave a Reply

