Scrapfredag på Magdas forum

Igår var det dags för vår andra scrapfredag på Magdas forum, och utmaningen var att göra egna blomdekorationer.

Jag hade pysselsällskap under kvällen, och det var mycket skratt vid köksbordet kan jag lova🙂

jag fick en blomma gjord, och den ser ut så här…

blomma

jag har använt mig av spets, pärlor och glitterlim.

Självklart blev jag inspirerad att scrappa direkt, så jag fick inte fler gjorda under kvällen, men istället blev det en LO

spexa

papper är från Websters pages och Cosmo Cricket, samt ett gammalt arkivblad som jag hittade i en gömma🙂

förutom min spetsblommar har jag även använt mig av minirosor, rosblad, trinketpins och stickers. Allt utom arkivbladet finns i Magdas shop för den som känner för att göra något liknande🙂

KRAM

One thought on “Scrapfredag på Magdas forum

Leave a Reply

