Uppdaterar med lite Magdas Material :)

Har gjort lite nytt den senaste tiden, som nu visats i Magdas blogg, så nu kan jag visa det för er också🙂
till att börja med gjorde jag en skiss till forumets onsdagsutmaning v 39,

Och jag tolkade min egen skiss också🙂

 


Har även gjort en LO om min underbara korg med lavendel som jag haft på trappan hela sommaren, och dess vackra blommor jag skördade nu på hösten för lite väldoft i badrummet🙂

 

Jag har även gjort en LO om att saker ibland händer som man inte tänkt, och som blir så fel, tex som här.. när lilltjejen halkade ur händerna vid skötbordet och föll illa så hon fick ha benet i gips….

KRAM

Katarina

2 thoughts on “Uppdaterar med lite Magdas Material :)

  1. Superfina lo´s du gjort vännen!!
    Den första vart min favorit =)

    Tack söta du för dina goa orde inne hos mej! *glad*

    Saknar dej! Känner mej totalt off från omvärlden.. =/
    Måste försöka ta mej tid å sitta framför msn någonkväll..

    STOR KRAM!!!

Leave a Reply

