Vacker

Senaste bidraget till magdas blogg från mig🙂

Min dotters favoritord just nu är “vackert”.  Allt i hennes omgivning är vackert🙂 Häromdagen var vi till matbutiken för att handla, och i blomkylen stod en ensam bukett vita rosor… som min dotter drömmande tittade på länge och sa…

– Mamma titta så vackert! Är de inte vackra mamma??

Vi bestämde på stående fot att vi skulle göra vår söndag lite extra vacker och köpte hem denna arma bukett med rosor. I bilen på väg hem säger vår lillpiga….

– Mamma visst skulle det bli vackra kort på mej och rosorna? Leendet spred sig från öra till öra på mig…. en chans till att öva porträttfotografering öppnade sig som på beställning🙂

Så väl hemma borstades det långa blonda håret, och ansiktet tvättades rent, och en fin ren tunika sattes på inför vår lilla fotosession… och sen satte vi igång… och idag tänkte jag visa er resultatet🙂

Visst är hon vacker vår lillpiga….. och fotosessionen, ja den var över på 4 minuter blankt😉

Titta mamma så vackert Titta mamma så vackert

material: Maja design– Mina vänner, hydrangeas, och en helt underbar pärlvine i all sin enkelhet från Prima . tiny alphastickers och glitter thickers.

 

Du är vacker som en dag Du är vacker som en dag

Material: Bo Bunny-Flutter butter, Dreamstreet papers-natures poetry, Magdas Gardenior, Ros och blad från Prima, alfabetsstickers, och pearlmakers.

(Den lilla overlayen är printad på vanligt OH-papper och är en Photoshop pensel.)

//Katarina

6 thoughts on “Vacker

  1. Helt ljuvliga layouter! Ja visst är de roliga de små liven, det är inte lätt att få till några längre fotosessioner med dem😀
    Kram Marie

  2. Inte bara dottern och blommorna är vackra – även LOerna! Har du photoshoppat bilderna eller är et nå’n inställning på kameran som gör att de är så “eteriska” (eller vad jag ska kalla det)?

Leave a Reply

