Har spanat in barnens nya overaller

 

Hittade två riktigt fina Vinterhalare åt barnen på KappAhl idag, och eftersom barnbidraget kom idag tänkte jag att super bra…. de där köper jag så behöver jag inte oroa mig att de blir utan, dessutom helt ljuvliga karamellfärger till mina två telningar….. men då får deras kortläsare spunk, och vägrar koppla upp mot banken…. så det blev inget köp idag eftersom jag inte hade tid att stå och trilskas, eller att springa till automat för att ta ut pengar….. så de fick lägga undan, så får jag fara och lösa ut dem i morgon istället…. visst är de fina?  nu gäller det bara att hitta passande vinterstövlar mössa och vantar, och scrapbookingpapper förståss så att man kan matcha till alla vinterLOs man vill göra :)  (bilderna kommer från KappAhls hemsida KappAhl.com)

Leave a Reply

