Lite nytt i Magdas blogg igen

Som bas till dessa LOs har jag använt mig av kartongen som alla DT papper levererades i… det är ju också en typ av återvinning om man vill tänka lite extra på miljön.

Som att resa i tiden, att åka dressin. Som att resa i tiden, att åka dressin.

Det mönstrade pappret kommer från BoBUnny Delilah serien, klockor från Maya Road, band från Bo Bunny, och thickers.

vägen hem var mycket lång...... vägen hem var mycket lång……

material: Bo Bunny Flutter butter stripe (baksida),  Dream street Natures poetry,  prima pärlvine, Klocka MayaRoad, pearlmaker, blommor, och prima filt ornament samt olika överblivna sticker ark,

 Själva kartongen har jag distressat med minimister (slut men på väg till shoppen igen)  och distressers och chalkat efter att jag rivit och slitit för att få bort lite skyddspapper… och jag kan säga att jag har inte mycket till naglar kvar längre… men det var det värt🙂
//Katarina

3 thoughts on “Lite nytt i Magdas blogg igen

Leave a Reply

