Nytt i Magdas blogg igen :)

Igår kom denna LO upp i magdas Blogg 🙂

Så här vid 32 års ålder har jag tecknat ned mina tankar om mig själv, mina nojjor, dagar med dåligt självförtroende och dagar då det går bättre att acceptera vad jag med åren blivit både kroppsligt och själsligt, och skrivit ned dem på en tag och gömt bakom mitt fotografi. Själva tagen är gjord av en Prima blomförpacknings kartong som jag chalkat lite i kanten. Då texten är av det mer personliga slaget så har jag valt att inte visa den här i bloggen. Men den lilla overlay som finns på fotot säger det mesta🙂

Tankar vid 32 Tankar vid 32

material som jag använt till min LO är:
Bo bunny Delila Die cut, sassafrass chipboard apple framed, Jenni Bowlin Bingocard. Maya Road klocka, Hambly overlay, Fancy pants transparency. Magdas Gardenias som är mistade och chalkade för att bättre matcha färgerna på LOn. Band från Bo Bunny, samt alfabetsstickers

 

 

//Katarina

2 thoughts on “Nytt i Magdas blogg igen :)

  1. Tjusigt! Brunt & rosa är en oslagbar kombination om du frågar mig. ;- ) Och eftersom vi aldrig setts tycker jag att det är kul när du scrappar bilder på dig själv.🙂

Leave a Reply

