Jag har gjort en ny LO,

och det var både smetigt och kladdigt innan det var klart, men oj så skoj jag har haft🙂
Jag har lekt med mists, har gjort egen mist av Distress ink och vatten, och sen har jag även använt mig av de få glimmermists jag äger från My tattered angels… I LOVE deras misters,,, så roliga att leka med och de glittrar massor🙂

stefan

Jag har även använt mig av chalks och Pearlmakers🙂 Den fina ramen/bården på LOn har jag skrivit ut med min QK silhouette och heter victorian lace frame…. Ljuvlig, den ska jag skära ut fler gånger🙂

Och tack Susanna för att jag får visa din goding här på min blogg🙂

I made this yesterday.. it was so much fun. I have used glimmermists, pearlmakers, and chalks on this one… Ive also used my QK silhouette for the victorian lace frame🙂
Thanks Susanna for letting me show this beauty  of a son of yours🙂

 

KRAM

Posted in LOs

One thought on “Jag har gjort en ny LO,

Leave a Reply

