Skapar så fingrarna limmar ihop sig

Den senaste tiden har jag inte visat så mycket i bloggen av vad jag har pysslat med, detta mest för att det är DT material för Magdas, och det visas här först efter att det kommit upp i Magdas blogg… men lite är snart på kommande, så för att hålla er lite på halster ska jag nu visa er en liten sneak peak på vad som komma skall🙂

sneak-peak

lite av detta kommer ni att få se I Magdas blogg, och när det väl är publicerat där… så får ni även en kik här i min blogg🙂

Ha det gott, nu ska jag laga plättar till mina barn, och efter det blir det myskväll enligt deras önskemål, film och ostbågar och om de är snälla lite hemlagad läsk också🙂

 

KRAM

Leave a Reply

