fotosession

Min lilla tjej och jag var till butiken idag, och hittade ett fång vackra vita rosor som stod aldeles ensamma i en hink i blomkylen, och vi köpte hem dem.

I bilen på väg hem ville min dotter att jag skulle ta kort på henne och blommorna när vi kom hem… gissa vem som log brett vid ratten😉 så väl hemma studsade dottern i duschen, vi fönade håret så att det blev långt och blankt, och hon klädde på sig en ny vit tunika som är så söt med brodyr och spetsar….

det blev många fina kort, som vi ska skicka bland annat till gammi mommo, men detta tyckte jag blev otroligt vackert…. så fint att det fick bli min nya bloggbanner,  vad tycker ni??🙂

foto-till-bloggbanner

KRAM

One thought on “fotosession

Leave a Reply

