Fotosession 2

När det handlar om fotografering så är jag verkligen en novis, och jag försöker verkligen att lära mig att fotografera, och oftast är det mina barn som blir måltavlan för mina försök.

Lillkillen är inte det minsta intresserad av att bli fotograferad just nu, han vill hellre göra som mamma och stå bakom kameran, och det kräver sitt tålamod och lugn i hopp om att kameran inte ska gå sönder… funderar faktiskt starkt på att köpa båda barnen en varsin liten kompaktkamera i julklapp, så får de med pappas och mammas vakande ögon lära sig fotografera utan att vi behöver vara rädda att kameran ska gå sönder,….. de små är ju nättare för en liten barnhand än en stor DLS kamera.

I vart fall så försöker jag att bli en bättre porträttfotograf, och min kära dotter är än så länge med på noterna när jag plockar fram kameran och poserar glatt🙂

så idag när vi hade handlat lite rosor så tog vi några bilder, och mjaaa det blev rätt ok…

linnea-med-vita-rosor

Leave a Reply

