Jag har scrappat åt min kära kusin :)

För några dagar sedan frågade min söta kusin om jag kunde scrappa några av hennes semesterfoton, och inte var jag sen att tacka ja när jag såg de söta foton jag fick göra vad jag ville med så att säga🙂

så jag började med att redigera dem lite… för att de skulle passa min scrapstil lite bättre… dvs jag sjaskade till dem lite, gav dem lite vintage färg och lite härliga repor och skrapor… sen gick jag till verket….

den här LOn är gjord med papper från Upsy Daisy Man about town II….

Liten-gutt-på-äventyr

 

pärlswirlsen har jag gjort själv med hjälp av tuschpenna och pearlmakers…. och det blev ganska bra.

 

KRAM

One thought on “Jag har scrappat åt min kära kusin :)

Leave a Reply

