Ett roligt erbjudande

Jag har fått ett roligt erbjudande om att bli DT i en finsk scrapbook-butik, låter roligt, trots att jag nog kommer att få en hel del språkproblem då jag inte talar ett ord finska…. men vem vet….. mer info kommer i en blogg nära dig inom kort🙂

Och som tillägg kan jag säga att jag även i fortsättningen kommer att vara DT hos det underbara företaget Magdas🙂 då dessa två butiker inte konkurrerar om samma kunder🙂

 

KRAM

One thought on “Ett roligt erbjudande

Leave a Reply

