Nytt DT material :)

Idag visas lite nytt DT material från mig i Magdas blogg….
För en tid sedan var jag och maken på Jazzfestival tillsammans och då tog en av våra vänner ett foto på oss två tillsammans, vilket inte är speciellt vanligt, för vi är oftast bakom kameran. Dessutom blev fotot riktigt bra (efter viss redigering, jag städade bort lite ölburkar skor och annat som var utspritt runt våra huvuden)
Så här visar jag er nu min kärlek,🙂
Du och Jag tillsammans Du och Jag tillsammans

och här kommer även en liten närbild på en av de nya prima rosorna som kommit till shoppen🙂 vackra eller hur?

Du och Jag- närbild Du och Jag- närbild

Material: Websters pages, Maja design, My minds eye, Rosor, Hydrangeas, rosenbladPärlswirl, pearlmaker, Alfabetstickers storyteller från Websterspages, glitterlim.

(De stora pappersswirlsen är utklippta ur ett handgjort papper som är chalkat i kanterna, och till mall har jag använt mig av chipboard från Maya Road.)

och vill du se vad Marie och KarinB gjort på kärleks temat så kika in i Magdas blogg 🙂

Leave a Reply

