Secret sister swapp på scrapbook nook…

Jag är med i en secret sister swap… ungefär som min hemlige vän. JAg skickade mitt paket för ett tag sedan till min hemlige mottagare, och idag fick jag ett paket från min hemliga vän… och oj så mycket fint…. jag blev verkligen glad, massor av fint som jag ser fram emot att få sätta saxen i🙂

secret-sister-swapp

visst ser det yummy ut🙂

 

Ive been on a secret sister swap at the nook, and Ive got so much beautiful stuff from my secret sister🙂
look at all the goodies, loved it all🙂

Thank you my sweet sister🙂

Leave a Reply

