Att shoppa loss på annat än scrapprylar…

Ja ibland måste man🙂 Och till helgen bär det av på en heldag till Uppsala för att bränna pengar…. massor av pengar, I min värld är det en halv månadslön nästan som skall användas till att bara spenderas på mig själv och min garderob…. HURRA!!

Har funderat på vad jag faktistk behöver… och har kommit fram till följande:
1. T-shirts med både lång och kort ärm, i basfärgerna svart och vitt… som kan bäras under mitt favvoplagg….

2. Tunikor, jag älskar tunikor… det döljer flubbret på magen, även om jag pinat mig själv så att flubbret blivit liiiite mindre🙂

3. Koftor… jag måste ha koftor, för jag fryser alltid, och de jag har börjar bli mer än lovligt noppiga. Jag är ett koftträsk monster

4. Underkläder… hmm dont even go there….!

5. Kjolar och eventuellt något par leggings…. jag vet… jag är hopplöst efter i modevärlden…

6. kanske ett par snygga höstskor… tar man ett besök på skopunkten så kanske man hittar något fiffigt🙂

7. något plagg som man kan ha vid festligare tillfällen…. ev klänning…. eller en snyggare tunika… eller hmmm jag vet inte…..

nåja…. det blir besök på gina tricot, MQ, kanske Indiska…. vem vet… first stop Gränby Centrum…..

4 thoughts on “Att shoppa loss på annat än scrapprylar…

  1. Härligt att ha gått igenom vad man behöver! Skulle jag också behöva göra. Men vet inte om det hjälper, ofta kommer man hem med ungefär allt annat än det man tänkt sig🙂 Men det är ju bra att i alla fall ha koll på vad man behöver🙂
    Kram och lycka till med shoppingen!

  2. I am so glad you love the tutorial. Thanks for passing my blog and giving it some LOVE. Lucky girl with all that goodies from you secret sister. Enjoy and cant wait to see what you make with all your goodies!

  3. Hej tjejen!

    Jag har hälsat på hos dig många ggr & tycker att du skapar så otroligt läckert! =) Därför har jag ngt till dig i min blogg. Jag vill även ha din adress då jag håller på att altra en RAK-bok, du kan läsa mer i min blogg.

    Ha det gott, kramar Ulrica

  4. Såg ettorna i dagen tidning men du liknade dig ju inte…Nytt utseende – igen??
    Låter underbart att få shoppa loss. Jag älskar också tunikor och de är heta i höst…
    Höres/kramis

Leave a Reply

