En tidig födelsedagspresent…

Lilltjejen fyller år på fredag och i natt vaknade hon med 40 graders feber… stackaren.

Men farfar och farmor kom på besök, och hade med sig en tidig födelsedagspresent, så flickan var lycklig…

lekstuga

gissa om lyckan var total när hon fick se sin födelsedagspresent…. farfar hade snickrat en lekstuga till henne.

Farfar fick stora kramar, och är nu rankad till Världens Bästa Farfar :)  Hon orkade inte så länge… men hon ser redan fram emot att bjuda in sina kompisar till sitt eget hus🙂
Nu är det väl bäst att mor i huset syr lite gardiner till stugan, så att det känns lite ombonat… kontorets och hallens mattor fick flytta ut i lekstugan…. vita trasmattor.. kanske inte så smart… men de var inte så dyra.. sparhallenfynd… kan köpa nya senare till kontoret….. vill ha en snyggare iallfall🙂

 

my girl is home sick today…she has the fever,  but it got a lot better when grandpa showed up with her birthdaypresent a little bit early, bec her birthday is on friday, she got a small cottage… she have now declared him the best grandpa in the world…🙂

One thought on “En tidig födelsedagspresent…

  1. WOOOOOW!! VIlket hus hon fick, lilltjejen!!
    FÖrstår att lyckan är gjord! =D
    Bara hon blir frisk snart..aldrig roligt å ligga sjuk när ett sådant fint hus väntar på att få invigas på riktigt!! =)

    Alltså, jag måste vara totalt snurrig!
    Jag har lagt dina stämplar i ett kuvert hemma, det vet jag!
    men när du säger det så har jag tusan inte postat dem :S
    Usch va jag skäms nu…såklart att jag skulle postat dem för bra länge sen!
    Din kära son glömde även sin tidning och en spindelmannensocka hos oss😉
    Ska se om jag kan skicka det också!

    Ta hand om dej sötis!

    KRAM Petra

Leave a Reply

