Yes yes yes!!

Jag måste vara den mest långsamma ock korkade….. gillar att använda mig av olika clippingmasks när jag fixar till mina foton.. och har ofta jagat internet runt för att hitta sådana jag gillar… men HALLÅ!!! Idag  fick jag ett tips av en vän på ett forum…. och hmmmm kan ju lätt säga att jag inte tänkt så långt min näsa är lång ens en gång… för det var ju hur superlätt som helst att göra egna….

före:

bild1-klippmask

och efter mitt försök att göra en egen mask……

bild2-klippingmask

 

tjolahopp🙂 Måste öva lite till… men en helt ny värld av möjligheter öppnade sig för mina ögon🙂

 

ser fram emot att scrappa detta foto i morgon… för nu är det dags att krypa till kojs

 

KRAM

Leave a Reply

