Födelsedagskalas :)

ikväll är jag och barnen bjudna på födelsedagskalas hos en vän, och innan kalaset fick jag hårda order om att jag fick inte köpa någon present…..

OK då, jag köpte ingen present, jag gjorde en😉 Man kan inte komma på kalas utan present, så är det bara…..

vad det blev?
Ja det blev ett kort till födelsedagsbarnet ….

födelsedagskort

Papper: Upsydaisy-man about town II, blommor och blad från Prima, sidenband, en trinketpin från Panduro, QK swirl och Thickers från AC samt Tiny alpha från making memories🙂 samt en liten birthdaytag som jag köpte i Thailand förra året… vet ej tillverkare på den.

och presenten då?? ja det blev en altrad kylskåpsmagnet🙂

magnet-till-gun

även här är materialet Upsydaisy Man about townII, Prima rosor och blad, sidenband, QK swirls, en hjärt brad från creative imaginations, lite bling och pearlmakers🙂

båda dessa är med i en Gäst dt utmaning på making memories for you

Leave a Reply

