Ännu en publicering :)

Även denna publicering har jag väntat på ett tag, minns ni när jag var med scrapstreet.com scrapstar tävling? det var då jag gjorde min harmoni LO på en konstnärspalett, och påskägget med fjädrar och bling.
I ett av tävlingsmomenten skulle vi även göra en tidnings artikel, och ragga ihop LOs till artikel noch jag fick några :)  en av de jag valde var min DT kollega Camilla, och söta  Mahlin som mitt uppe i sina  bröllopsplaner gjorde ett bidrag för att hjälpa mig…. I owe you girl!!!  , vilket gjorde att jag fick en blandning av LOs som kändes bra.

I vart fall… nu är min artikel uppe i scrapstreet magazine  i kolumnen chicstreet :)  tidningen är gratis, så läs och ha skoj🙂

 

Ive been pubbed, in scrapstreet magazine…. its an article, a page and some friends🙂

the mag is free, so just read and enjoy!Katarina

One thought on “Ännu en publicering :)

Leave a Reply

