Snart dags för riktig semester

I kväll kommer mor och far på  besök och i morgon bitti tar de barnen med sig på en semestertrip i en hel vecka.

Det betyder att jag under en hel vecka har lyxen att bara ta hand om mig själv och Maken, fast han är ju tillbaka på jobbet efter sin semester, vilket betyder att jag får sovmorgnar så länge jag vill, jag kan sitta i morgonrocken dricka morgonfrukost på altanen eller framför tvn utan att höra miljoners skrik och rop om olika saker….

Därefter kan jag tillbringa dagarna med scrapping, eller promenader, eller shopping, vad tusan jag vill, och det ska bli såååå skönt🙂

Barne, ja de ska besöka Eskilstuna zoo, åka dressin, ha födelsedagskalas, leka och busa med mormor och morfar alla dagar, så de får quality time med barnbarnen istället🙂

Nu ska jag ladda grillen, för nu är kvällens gäster här🙂

KRAM

3 thoughts on “Snart dags för riktig semester

  1. ojojoj va lyxigt!! En hel vecka utan barn. Passa på att njuuuuut!😉
    Men man skulle nog få en rejäl absinens redan efter 3 dagar utan sina barn! eller va tror du? =)

    TA hand om dej vännen!
    Hälsa Tom!
    Förresten, fick han igång spotify?

    Kramis

  2. Passa på att njuta av de lata dagarna utan matlagning och passning av barnen….det är så skönt att bara få va två vuxna hemma för en gångs skull.
    Tack för kommentaren inne hos mig ;0) Prova kantstansar igen, du kommer se att du gillar dem – jag älskar mina!

Leave a Reply

