Uttråkad till max

Ursch och fy, idag är en off dag, humöret har varit lågt, låt oss säga mera åska och blixtar än på länge, och jag är trött…. Huvudet värker, och jag mår inget vidare någonstans, förhoppningsvis ska det väl bli bättre med tiden.

Idag har barnen inte varit sugna på att gå i säng, så ännu jagar vi dem runt huset för att få dem att hållas i sina sängar, och det gör definintvt inte humöret bättre kan jag säga,

Nåja, förhoppningsvis  blir det en bättre dag i morgon… nu ska jag krypa ned i badet, läsa en scraptidning och ta en kopp rooibos och krypa i säng. Kanske det känns bättre efter det.

 

KRAM

2 thoughts on “Uttråkad till max

  1. Jag hade också en riktig skitdag igår … men idag skiner solen och det verkar arta sig till det bättre redan!🙂 Hoppas att du får en strålande dag du också! Förresten, vad gott det lät med rooibos, ska nog gå och brygga mig en kopp … Kram!

  2. Hmmm … nu ser jag att det är den 24:e idag och inte den 23:e som jag trodde … ursäkta förvirringen. Vi skyller på semestern, visst? Då får vi alltså hoppas att din gårdag blev bra och att idag också blir bra!

Leave a Reply

