äntligen tillbaka känns det som :)

Äntligen har jag ny dator (inte helt ny,ny för mig, och den fungerar) och den har fått Photoshop installerat, datorn startar t.om på första försöket … yay!! !🙂

Nu har jag även jagat runt i alla sparade filer på min minnessticka och lyckats hitta alla mina favorit actions till Photoshop, och alla mina favorit fonter. Nu känns det som om jag är hemma igen🙂

Jag har lite dåligt med scrapping att visa just nu, för allt jag gör just nu är DT uppdrag, och de kommer att visas senare .

Däremot kan jag visa ett foto som jag faktiskt ska scrappa, även om det är ett DT uppdrag🙂

vi var nämligen på festival i veckan, och av någon anledning hamnade både maken och jag på samma bild,

foto-före-red

men som ni ser, det är mycket jox runt omkring, så jag är glad att jag har photoshop🙂 för efter lite arbete blev bilden så här fin att scrappa🙂

foto-efter-red

alla skor, ölburkar och annat är bortstädat, teknikens under🙂

lade även på lite filter och text, så nu ska jag ge mig på att scrappa mitt fina foto🙂

 

KRAM

One thought on “äntligen tillbaka känns det som :)

Leave a Reply

