Cosmo Cricket CHA nya pappersserier

ojojoj kolla in Cosmocrickets blogg  de har en sneek peak på kommande pappersserier, och de är sååå snygga.

dessutom kan man vara med i utlottning av att vinna lite av dessa underbara papper. OCH man kan vara med att vinna till sin favoritbutik, som då kanske kan lotta ut dem bland sina kunder. Och vilken butik har jag rekommenderat? MAGDAS förståss🙂 Du gör väl det du med? men utlottningen är en 24 timmars utlottning så det är snabba puckar som gäller🙂

One thought on “Cosmo Cricket CHA nya pappersserier

  1. Hej tjejen!
    Jag har något välförtjänt åt dig i min blogg! Men jag behöver din adress för att kunna skicka den … du kan väl maila mig på ulrika dot macgregor at gmail dot com? Ha det så bra! Kram!

Leave a Reply

