Snart dags för CHA och sneek peaksen haglar

och jag kan ju säga att jag redan har lite favoriter som jag ser fram emot i min pappers och deko samling🙂 vilka??

Prima: (all pictures is from the Prima marketing inc blog)

Camelot roses, kommer i flera färger, visst är de underbara?

Indeed paper collection, i den nya hotta färgen lila, ljuvligt papper eller hur? jag längtar att få göra lite romantiska LOs med dessa🙂

de nya swirlsen är fina också, visar den svarta, men det kommer många flera,

kika in på Primas blogg för att se fler releaser🙂

 

sen kommer förståss Pink paislee :http://pinkpaislee.com/2009/07/the-new-collections-are-coming/

Websters pages:  pictures from Websters pages

Postcards from Paris

My Minds eye: pictures from My minds eye

 

jag gillar allt ihop, undrar bara hur finanserna kommer att gilla detta?

varje dag kommer det nytt, så man känner verkligen hur kontot kommer att bli väldigt tomt i augusti när allt det nya kommer till shopparna, och jag vet att Annettte på Magdas har mycket av det nya på sin beställningslista🙂 kan det bli bättre?? 

 

KRAM

Leave a Reply

