Ohhhhh nu är den uppe :) Its up!!

Jag är featured artist och har även en tutorial på en vintage tag med i nyaste nummret av scrap n´art e-zine.  🙂

Tidningen har gått över från att vara gratis till att kosta 9.99 dollar motsvarande ca 7.50€ för ett år, så för att kunna läsa måste man registrera sig och skaffa en prenumeration… men det är en bra tidning så det är väl värda pengar tycker jag, andra prenumerationer jag haft har kostat mer och givit mindre

Jag har varit lite nervös inför den här dagen, det är min första stora publicering, fem olika alster känns lite häftigt när jag bara haft två publiceringar sedan förut🙂

Wohooo, today its up, Im the featured artist of scrapnart e-zine, with interview and a tutorial🙂

Ive been really nervous about this day, but Now I feel proud🙂 Its my first big publication so I feel great about it🙂

the magazine is not free anymore, it costs 9.99dollars for a year subscription, but I think the mag is great so its a low cost comparing to other magazines..

 

 

Ha en bra dag!

Love

KAtarina

5 thoughts on “Ohhhhh nu är den uppe :) Its up!!

  1. Men WOW alltså! Jag har ju kikat på dina grejer på Magda’s blogg men nu gick jag in här (för första gången?! *fattar inte det*) och jag är helt … förstummad! Den där “So what”-LO’n är bara sååå häftig! och dina altered grejer – så mycket fint – din stil är så häftig!

    Jag kommer tillbaka!

    o grattis!
    /Nenne

Leave a Reply

