varm natt= mer scrappat

ursch vilken värme det var inne inatt, klockan hann bli 3 på morgonen innan jag orkade somna, så för att använda tiden vettigt så scrappade jag lite🙂

hrm,,,, “hittade” en kryddburk i köket, den var näst intill tom, så de kryddorna hamnade i en grillmarinad, och burken ja den tog jag naturligtvis hand om, det är ju dumt att slänga fina burkar….

Jag är lite som Pippi Långstrump, en bra burk kan man aldrig ha för lite av🙂

 

Ive had a terrible heat indoors tonight, its been hard to sleep, so instead I altered an old can of seasonings.

Im a little like a collector, you never know when you need a good can, so dont throw it away🙂

 

min burk klädde jag med Cosmo Cricket papper. I dressed my can with Cosmo Cricket paper

krydda1

även locket fick lite papper på sig :)  even the lid got some paper on it

krydda2

sen kommer man till den roliga biten att dekorera🙂 The fun part in this project is the decorating🙂

krydda3

Burken fick bli en sparbössa för slantar till mitt scrappande.

 The can became a savings box for those small coins in the wallet, instead of using them on candy I can save them for scrappy goodies instead🙂

krydda4

Material: Cosmo Cricket Honey Pie, Mulberry Gardenias, miniroses- Prima, Leaves- Prima, say it in pearls Swirl-PRima, QK swirl, Websters pages Storytellers alphabetstickers.

 

Allt material kan ni Hitta hos Magdas🙂

2 thoughts on “varm natt= mer scrappat

  1. Puh, här hemma är det också väldigt varmt. Jag gillar verkligen din sparburk, den är superläcker! Jag ska nog scrappa mig en sån jag också. Hoppas allt är bra med dig, kommer du på besök till Karlstad nåt i sommar?

Leave a Reply

