Ett DT call som heter duga……

Har ni sett att det kommit upp ett DT call hos cosmo cricket

Jag skulle mer än gärna norpa en av de platserna, men jag har nog inte vad det krävs för att komma med, om inte annat har jag svårt att framhålla mig själv som det bästa alternativet. Jag har inga bra ord på vad jag är bra på, vilka som är mina starka sidor…. jag är så där svensk med jantelagen i ryggen, tro inte att du är för mer än någon annan….

Jag vill gärna, men vågar inte tro på mig själv att platsa i den stora ligan, i relation till tillverkarnas Designteam så spelar jag i knatteligan liksom, även om jag trivs hemskt bra med det med😉

Dessutom är det ett tight datum, vad ska man skicka in? Jag är urusel på att skriva CV så att få till ett bra för scrapbooking  ja vad ska man säga?? Jag suger, som mina elever skulle uttryckt det….. *lol*

 

I´ve been looking at the DT call for the Cosmo Cricket DT I would love to get on that team… but I dont dare to, I dont think I have what it takes to get on a Manufacturers DT.

I am a typcial swede,,,,, in a dont think to much of your self kind of way.

It would be a cool place to hang out… but comparing to the Manufacturers, I play in the pewee league…. I like the peewees, but to be a big one would be fun too…

But what do I say about my self? I have a hard time sayng Im the best, and I have wery few reasons why I would be the best one… Its kind of hard to say Im the best for you, bec I know there are thousands of girls applying for this spot…..

So I guess I will pass this one, even though it would be fun…… Im not brave enough to try, the rejections is hard on me these days…..

 

HAve a great day

 

Love

Katarina

Leave a Reply

