ÄNTLIGEN!!

Har haft rejält med trubbel när det gäller min dator, den har inte velat fungera riktigt som den ska, men nu gör den det, maken har installerat nya program i den, så nu har jag Vista…

Och idag blev jag glad…. jag hittade nya hotta drivrutiner till min silhouette skärmaskin, som är kompatibla med vista, så nu kan jag använda gamla tröskverket igen🙂

Dessutom har den fått nya fiffiga funktioner så nu behöver man inte trixa en massa för att få sammanhängande skrivstilsfonter, utan nu klickar man på en knapp som heter weld, och vips så sitter allt ihop som en smäck🙂

Superduper…… nu ska jag fara och shoppa helgens mat med barnen…. hua, men det kommer gå bra…. får muta med att det är glass bara shoppingen är klar,,,,,,

 

KRAM

Leave a Reply

