Nytt DT alster för Magdas

Har suttit och fnulat lite med massor av spillbitar från gamla projekt, och lite nytt förståss, fick ett härligt DT paket härom veckan som jag inte riktigt hunnit med förrän nu, kolla in den härliga overlayen från Hambly….. OHHH Me like !🙂 Just overlays brukar annars vara lite min stötesten, jag gillar dem, men har svårt att använda dem, nu har jag iallfall lärt mig att man kan klippa i dem och använda bara en liten bit…. så snyggt iallfall🙂

sommar-sol-lycka Katarina damm-Blomberg

Material: Cosmo cricket, websters pages, MME just dreamy2, Maja design, Hambly, Bazill just the edge bård, sticker från sassafrassknappar och bandBokstäver QK just detta alfabet är chemistry som tyvärr inte finns i shoppen.

 Ha det skönt i sommar, fotografera massor, och allt material till dina projekt hittar du förstås i Magdas shop

 // Katarina

Leave a Reply

