Har fått scrappat massor idag,

Barnen har varit generösa med viljan att pyssla med mamma, de har snällt växlat mellan tvrummet och golvet i mitt lilla krypin där de limmat och målat hejvilt, så idag har det blivit tre alster gjorda, men bara ett som jag kan visa  än så länge🙂

pettson&findus

 Igår var vi på sommarteater till badhuspaviljongen i Mariehamn och tittade på Pettson och Findus Tuppens minut. Barnen var aldeles lyriska, detta var verkligen en höjdpunkt att starta sommarlovet med teater…..

Har använt mig av papper från Magdas, det är Basic Grey Prairie, och Cosmo Cricket Lil man som jag använt mig av, härligt somriga färger 🙂

KRAM

One thought on “Har fått scrappat massor idag,

  1. Åh vilken härligt somrig LO. Bunten med blommor är verkligen pricken övet i’t.
    Jag antar att även du (som jag) har en skrivare hemma att printa ut bilder med. Visst är det skönt att kunna scrappa vilken bild man vill precis när man känner för det.🙂
    Kram!

Leave a Reply

