Uppdaterar med bilder

Ryggen värker, och jag har kramp i benen efter gårdagens gympapass, har alla kartonger kvar att bära ut i garaget…. får se om det blir dag.

I vart fall lovade jag bilder på mitt nya scrapspace…. så håll till godo🙂

 

gästrummet-kontoret

Här ser ni det som en gång var mitt pysselrum/kontor, och här håller det på att mutera till gästrum…. en hel del ska bäras upp av det ni ser på bilden

skrivbord

Mitt skrivbord, påbyggt med en överdel från en gammal bokhylla, fungerar finfint fast det inte är så snyggt kanske.

 skärmaskiner

Min skärmaskinhörna, här har jag pappersskäraren, QK och bind-it-all maskinen (som jag inte använt på ett år… harkel)

 

datorhörna

 och min datorhörna, här sitter jag nu och skriver till er på bloggen🙂

 

Det blev ganska nice va??

KRAM

Ive been relocating furniture for two days, mowing out a closet, moving in my new scraproom.

I had a room downstars at firs, but that is now a guestroom, so our guests dont need to sleep on the floor in my hubbys office….

4 thoughts on “Uppdaterar med bilder

  1. hur nice som helst!! Å det känns ju inte alls litet eller trångt… har ju mycket plats ändå, så skööönt!!😀

    Hahha, första bilden när man är i gång… gisses då vet man nästan inte hur detta ska gå!!😀 haha…
    Men så vipps är det klart å superfint!!😛

    Kraaaaaaaam

  2. Wow vad fint! Verkligen välordnat och mysigt pysselrum. Gillar lilla hörnan för skärmaskinerna, det var en bra idé. Åh vad du kommer att skapa mycket fint vid det där bordet! Kram!

Leave a Reply

