Nu är det klart :)

I juli/augusti nummret av scrapn´art e-zine kommer jag att vara featured artist, dvs en liten intervju med mig, och flera av mina LOs publicerade i samma nummer. SKickade just iväg 6 LOs till deras crew.  dessutom är det tänkt att jag ska försöka göra e tutorial tills dess också… så jag vet vad jag gör måndag-onsdag, …. skriver tutorial🙂 för den ska vara inlämnad på onsdag.

Har ni något tips på vad ni vill att jag ska göra en tutorial om?? jag funderade på att göra en lager på lager Vintage tag…… använda en del G45 papper spetsar, swirls fjärdrar osv vad tror ni om det??  kan det gå hem i usa tror ni??

 

ge gärna tips…. just nu är jag lite uppe i varv🙂

KRAM

One thought on “Nu är det klart :)

  1. SuperGRATTIS! Vad kul för dig! Eftersom jag bara fuskscrappar för mig själv har jag inte mycket att säga om “tutorialsen”, men fjädrar låter ju bra.🙂
    Grattis igen!🙂

Leave a Reply

