Vilket underbart väder det har varit i helgen

Livet vandrar framåt i raketfart, magsåret spökar pga all stress, men nu är det bara fyra dagar kvar, sen blir det lugnt hela långa sommaren.

Vädret i helgen kändes också som sommaren, och jag har inte haft ens vilje att sitta inne och scrappa de få timmar jag har ledigt just nu, men igår tog jag en hel dags mañana och gissa vad vi har gjort……

 

ja bor man i en skärgård så måste man ju njuta v den när vädret är så underbart som det var i helgen… så Farmor och Farfar bjöd med oss ut på en heldag i deras snipa….. LJUVLIGT!!

det blev t.om lite fototillfällen.. och här kommer två smakprov,

E styr snipan efter farfars vägledning

E styr snipan efter farfars vägledning

 

syster yster håller utkik

syster yster håller utkik

Så detta, samt bättrat på mina vackra solexem är vad jag pysslat med denna helg🙂
Så det var ett litet livstecken från mig, nu ska jag återgå till min familj och att stressa över att jag har 24 timmar på mig att bli klar med betyg samt stipendiemotiveringar ….. uj uj, men det ska väl gå
Ha det bäst
KRAM
Katarina

One thought on “Vilket underbart väder det har varit i helgen

Leave a Reply

