Här gick det undan…..

oj oj oj…… nu har vi passerat 10.000 besökare… och det verkar som om flera varit på G….

själv har jag storstädat huset och missat detta helt. men det finns en kommentar som verkar ha kommit närmast i gissningar… nämligen:

Jag gissar på den 16/5 klockan 14.00! :)

och när jag kikar på kommentarerna så är denna kommentar närmast!

 

sen verkar Daniela/neliz ha försökt bli nr 10.000,,,,,,, så du får faktiskt en liten present du med……

Nu har jag suttt och uppdaterat från 9,998 besökare, uppdaterat hela tiden alltså non stop i kanske 10min och sen helt plötsligt hoppar räknaren till 10,043 besökare? Vad hände?! 8-(

KRam

Katarina

3 thoughts on “Här gick det undan…..

  1. Vad roligt med så många bloggbesökare! Det var längesedan jag var inne här och kikade🙂 Vill passa på att lämna en liten kommentar för jag tycker att du gö så mycket fint!
    Ha det bra.
    Kram kram.

  2. Grattis! Tänk så mycket inspiration och energi du delat med dig – av tiotusen gånger! Härligt.

Leave a Reply

