Maken far på resa….. då händer det grejer :)

Ja alltså…… jag har scrappat… vad annars😉

Det har varit lite segt ett tag, men igår fick jag ett ryck och skapade en hel del på en gång. Men för att få lite spridning på mina alster visar jag bara några idag🙂

little-miss-sunshine

Little miss sunshine, material: Upsydaisy tweet, majadesign spillpapper från ett gammalt scenic route papper, bollfransar och punchinella. chipboardbokstäverna minns jag inte märket på

Allt papper, bollfrans och bokstäver finns hos Magdas, men övrigt material är privat

minikort

Jag har även gjort små kort, av spillbitar, så där har jag dålig koll på märken.

 

KRAM

Leave a Reply

