Lite nytt att visa

Tiden räcker inte riktigt till nu på våren, det är mycket på jobbet, och med nytt hus utan trädgård, ja då kan ni kanske gissa vad jag gör på helgerna…. ja rensar och fixar, nästa helg är det dags att kärra ut en massa jord så att vi äntligen kan så gräsmattan, men lite har jag hunnit med att scrappa även om det inte är mycket….

 

Jag är verkligen ett stort fan av Maja designs papper, de passar mig oftast som handen i handsken och de finns ofta med i min shoppingkorg när jag beställer papper.

Därför blev jag extra glad när jag såg att mitt senaste DT paket från Magdas innehöll härliga nyheter från just Maja Design.  Dessutom fyndade jag på lokala stormarknaden just dagarna innan och hittade härliga konstnärspaletter för just inga pengar alls…

Jag beströk paletten med lite vit matt färg så att den fick en laserad yta och sen gick jag igång med papper och dekorationer.

Resultatet…, ja det blev såhär:

lillprins bus
lillprins bus
Allt material scrapbookingmaterial kommer förståss från Magdas.
Till denna LO har jag använt mig av papper från Maja designs nya serie Äntligen! journaling ruta från BoBunnywellpapp, bollfrans, spetsband, Pearl Maker och blommor från prima
Ha det gott i vårsolen!
KRAM, Katarina

One thought on “Lite nytt att visa

Leave a Reply

