dags för en liten utmaning; med vinst :)

denna post ligger klistrad överts fram tills dess att besöksräknaren tickat över 10,000. scrolla för nyare inlägg🙂

 

*idag 11 maj står besöksräknaren på 9,700 besökare. Men det vore roligt om den tickade upp till 10,000.*

därför vill jag utlysa en liten bloggutmaning med pris🙂

 

lämna en kommentar i detta inlägg om när du tror, datum och tid, när jag kommer att ha 10.000e besökaren? Den som kommer närmast i datum och tid vinner ett litet paket med scrapdekorationer.

MEN ……. det kommer mer………

den som kan skicka mig en skärmdump på att de är besökare nr 10 000 kommer även den att få ett scraprelaterat paket att använda sig av🙂

 

Så passa på att gissa, och håll utkik efter besök nr 10 000.

 

KRAM
katarina

12 thoughts on “dags för en liten utmaning; med vinst :)

  1. Hej!
    Det är ingen som har vågat satsa på ett datum ännu ser jag… Så då tar jag och börjar! Jag tror att det blir 10 000 besökare söndagen den 24 maj kl. 17.00! Det får bli mitt bidrag till den här lilla gissningstävlingen. Hoppas att det kommer in lite fler gissningar nu;-)

    Hälsningar Jenny L.

  2. Hej!
    Jag drar till med en gissning jag också! Den 17/5 kl 13.00 tror jag du kommer upp i 10 000 besökare.

    / Emma S

  3. Hmmm … kollade kaffesumpen och jag kan rapportera att det med största sannolikhet blir nu på söndag. Söndag den 17 maj, kl 16:45 för att vara exakt …

  4. Nu har jag suttt och uppdaterat från 9,998 besökare, uppdaterat hela tiden alltså non stop i kanske 10min och sen helt plötsligt hoppar räknaren till 10,043 besökare? Vad hände?! 8-(

Leave a Reply

