Nu behöver jag hjääääälp!! Är DU sugen på att bli publicerad?

Hej tjejer….. hur många av er är lite sugna på att få sina alster publicerade?

Jag har en utmaning till er, och jag har MYCKET kort om tid…. jag är med i en tävling på scrapstreet.com och har varit med en tid, detta är näst sista uppgiften. Min uppgift är att tillsammans med några tjejer till skriva en artikel för internet tidningen om trender, och då har vi i gruppen valt att fokusera på sk spets-papper,

typ:

och jag tänker fokusera min  del av artikeln på nordiska scrappare…..

Har du ett sådant alster? är du sugen på att få det publicerad??  var snäll och maila mig  en bildfil på kadamm(at)hotmail.com bilden får inte vara större än 500*500 pixl och den får inte vara tidigare publicerad märk mailet med Lace-paper call. Glöm inte att bifoga materiallista på vilka produkter du använt…. det är jätteviktigt!  (Alstret får vara visad på din blogg, men om ditt bidrag blir valt får du ett formulär där du godkänner att vi använder ditt alster samt att du plockar bort bilden från eventuella gallerier och bloggar tills en månad efter eventuell publicering jag kan tillandahålla en out for publication skylt om du behöver.) tyvärr kan jag inte ge publiceringsdatum i nuläget bara att det kommer att ske någon gång under sommaren.

Jag måste ha din LO senast tisdag 21 april kl 20.00 svensk tid, om din LO blir vald får du besked senast onsdag kväll, tillsammans med all info du behöver, så det är jättekort om tid artikeln skall sedan vara skriven och inskickad på fredag..

 

 

tack för att du hjälper mig!!
KRAM

 

KAtarina

3 thoughts on “Nu behöver jag hjääääälp!! Är DU sugen på att bli publicerad?

  1. Pingback: Hjälp Krumeluran! « Saxolim’s Blog

Leave a Reply

