Jag är lite ur fas med mig själv

det blir inte speciellt mycket gjort här hemma, sover mest när jag inte är på jobbet, tror att lång tid med dålig sömn äntligen tar ut sin rätt…

Har inte scrappat speciellt mycket, har ett DT paket som ligger och väntar här hemma och jag har några ideer på vad jag ska använda det till.🙂
Jag är lite på skoj med i en tävling, men de bidragen får man inte visa i sina bloggar förräns tävlingen är över, så känner ni för att kika på några nya alster som ännu inte visats i bloggen så finns de att beskåda här🙂

om ni registrerar er så kan ni vara med och rösta på era favoriter under tävlingen, röstning för veckans deltävling är på lördag har jag för mig…. självklart röstar ni väl på mig i sådana fall??

lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om mina bidrag

 

KRAM

Leave a Reply

